Η πανδημία μας άλλαξε τη ζωή και ως προς την επικοινωνία και τον τρόπο που εργαζόμαστε.
Τα zoom calls, αντικατέστησαν τα face to face ραντεβού με συνεργάτες, πελάτες, προϊσταμένους και όχι μόνο. Επιπλέον, ο ελεύθερος χρόνος είχε αυξηθεί κατά τη διάρκεια των lockdowns, καθώς δεν υπήρχαν μετακινήσεις. Αυτό φαίνεται, ότι έδωσε την ευκαιρία σε πολύ κόσμο να αρχίσει να σκέφτεται περισσότερο την εμφάνισή του, αλλά και να δοκιμάζει όλες τις συμβουλές ομορφιάς που είχε στη διάθεσή του.
ZOOM BOOM: ΠΩΣ ΤΑ ZOOM CALLS ΟΔΉΓΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΑΎΞΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΏΝ ΕΠΕΜΒΆΣΕΩΝ
Η ώρα που περνουσαν μπροστά σε μια κάμερα, ήταν αρκετή για να αρχίσουν να παρατηρούν περισσότερο το πρόσωπό τους. Η κάμερα λειτούργησε λίγο πολύ σαν καθρέφτης, που δείχνει τις ατέλειες που θεωρούμε ότι έχουμε. “Μήπως έχω σακούλες στα μάτια; Η μύτη μου είναι στραβή; Τα φρύδια μου είναι ασσύμετρα”;
Επιπλέον, η χρήση φίλτρων στα social media, έδειξε σε αρκετούς τη διαφορά με το προσωπό τους, το “πως θα μπορούσαν να φαίνονται καλύτεροι, πιο αψεγάδιαστοι”. Γεγονός που δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα, αλλά είναι μια πλαστή εικόνα.
Σύμφωνα με το BBC, όλα αυτά οδήγησαν τον κόσμο να ζητάει ακόμα περισσότερες αισθητικές επεμβάσεις. Το ποσοστό ζήτησης, αυξήθηκε πάνω απο 40%. Έτσι, γυναίκες και άνδρες, άρχισαν να ζητούν botox, fillers αλλά και μεγαλύτερες επεμβάσεις. Mάλιστα, σύμφωνα με έρευνες, ειδικότερα οι επισκέψεις των ανδρών σε πλαστικούς έχουν αυξηθεί κατά 350%. Η ζήτηση σε botox, δεν αποτελεί πλέον γυναικείο θέμα, αλλά και ανδρικό.
Στις ΗΠΑ, μάλιστα, η αύξηση των επισκέψεων στα ιατρεία είναι τόσο μεγάλη, που υπάρχει λίστα αναμονής για την εξυπηρέτησή του κόσμου.