Η Dubai Chocolate έχει αναδειχθεί σε έναν από τους πιο αγαπητούς και πολυτελείς σοκολατοπαραγωγούς του κόσμου, συνδυάζοντας παραδοσιακή τέχνη και σύγχρονη καινοτομία. Η ιστορία της είναι γεμάτη από επιχειρηματικό όραμα, πάθος για την ποιότητα και την αφοσίωση στην τελειότητα.
Η αρχή για τη Dubai Chocolate τοποθετείται στα τέλη της δεκαετίας του 2000, όταν η αγορά του Ντουμπάι άρχισε να αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς και η ζήτηση για προϊόντα πολυτελείας αυξανόταν.
Λένε πως ήταν η Sarah Hamouda Αγγλο-αιγυπτία που έφτιαξε αυτή τη γεύση – κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της ήθελε να φάει κάτι γλυκό. Καθόλου ασυνήθιστο.
Δεν έβρισκε όμως της απόλυτη γεύση που επιθυμούσε. Έτσι, αποφάσισε να την φτιάξει μόνη της με πρώτες ύλες σοκολάτα, φύλλο κανταΐφι, πάστα φιστικιού και άλλα μικρότερα υλικά. Όλα αυτά συνέβησαν το 2021.
Τον Δεκέμβριο του 2023 μέσα σε ένα χρόνο, το προϊόν αυτό της λιγούρας εγκυμοσύνης έγινε viral σε ολόκληρο τον κόσμο με την βοήθεια influencers του Instagram και TikTok! Η food influencer TikTok Maria Vechera, έφαγε σοκολάτα Dubai στο αυτοκίνητό της και την είδαν σε δύο χρόνια 56 εκατ. κόσμος!
Η μεγάλη στροφή ήρθε όταν η εταιρεία άρχισε να συνεργάζεται με ντόπιους παραγωγούς κακάο και να εισάγει υλικά από όλο τον κόσμο, προσφέροντας έτσι μια σειρά από σοκολάτες με εξαιρετικές γεύσεις και μοναδικούς συνδυασμούς. Ο στόχος ήταν να δημιουργηθούν προϊόντα που θα ανταγωνίζονταν τις διεθνείς σοκολατοβιομηχανίες, αλλά ταυτόχρονα να ενσωματώνουν στοιχεία του τοπικού πολιτισμού και της πολυτέλειας του Ντουμπάι.
Η σοκολάτα αυτή κατάφερε να δημιουργήσει μια ισχυρή φήμη στην αγορά των πολυτελών τροφίμων και να επεκταθεί πέρα από τα σύνορα του Ντουμπάι, κερδίζοντας τις καρδιές των πελατών διεθνώς.
Στην πόλη Άαχεν της Γερμανίας, εκεί όπου η διάσημη ελβετική σοκολατοβιομηχανία αποφάσισε να παρουσιάσει για πρώτη φορά τη νέα της σοκολάτα, οι πελάτες σχημάτισαν μεγάλες ουρές μια βροχερή Πέμπτη του Νοεμβρίου, όπως αυτές που βλέπουμε για τις κυκλοφορίες του iPhone! Κάθε πελάτης είχε τη δυνατότητα να αγοράσει μόνο μία σοκολάτα, η οποία ήταν αριθμημένη, ως αναμνηστικό της πρώτης ημέρας κυκλοφορίας. Η τιμή της; 14,99 ευρώ ανά τεμάχιο.
Στο Idaho των ΗΠΑ, η εταιρεία Robinso Confections, κατόπιν επιθυμίας των πελατών της, αποφάσισε να φτιάξει τη δική της εκδοχή, καθώς η αυθεντική σοκολάτα από το Ντουμπάι δεν ήταν διαθέσιμη εκεί. Μεταξύ αμερικάνικης και βέλγικης σοκολάτας, ανέπτυξε ένα προϊόν το οποίο σήμερα πωλείται για 49 δολάρια το τεμάχιο και έχει μεγάλη ζήτηση.
Στις Ινδίες, η σοκολατοβιομηχανία Paul and Mike ανέλαβε να δημιουργήσει μια εκδοχή που να ανταποκρίνεται στις γευστικές προτιμήσεις της ανερχόμενης ανώτερης τάξης της χώρας. Η σοκολάτα αυτή κοστίζει 7,5 ευρώ το τεμάχιο (690 ρουπίες), τιμή που είναι υπερδιπλάσια από τις άλλες γεύσεις της εταιρείας. Σαν ενδεικτικό παράδειγμα, Ινδός εργάτης γης έστειλε 5.000 ρουπίες (δηλαδή 7 σοκολάτες) στην οικογένειά του για να τους εξασφαλίσει περίπου ένα μήνα διατροφής.
Ο «πυρετός» έφτασε μέχρι την Κορέα, μια χώρα που δεν είχε ιδιαίτερη εξοικείωση με τα φιστίκια και τα προϊόντα τους. Σύμφωνα με την εμπορική πλατφόρμα Tridge, η κορεάτικη αλυσίδα λιανικής CU, ξεκίνησε να διαθέτει τη σοκολάτα σε τιμή διπλάσια από τη μέση τιμή άλλων σοκολατένιων προϊόντων και εξαντλήθηκε αμέσως. Συνεργαζόμενη με τοπική παραγωγική εταιρεία, δημιούργησε 200.000 τεμάχια, τα οποία πωλήθηκαν ακαριαία. Η αρχική τιμή ήταν 2,9 δολάρια, η οποία ανέβηκε σύντομα στα 4,73 δολάρια, χωρίς καμία διαμαρτυρία από τους καταναλωτές.