Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Grand Opening των νέων γραφείων της family-owned international fashion company “BESTSELLER” (https://regioneast.bestseller.com/) στην Ελλάδα (Θηβαΐδος 3, Κηφισιά), στην οποία σύσσωμη η κοσμική Αθήνα και οι πιο γνωστές fashion crowd φυσιογνωμίες έδωσαν το λαμπερό “παρών”.
Το event ξεκίνησε με ένα εντυπωσιακό Fashion Show με τίτλο: “A new day on sustainability”, παρουσιάζοντας τις νέες spring/summer collections των brands της “BESTSELLER”: JACK & JONES, ONLY, VERO MODA, SELECTED, ONLY & SONS, NAME IT και JJXX. Το runway χωρισμένο στα δύο, σηματοδοτούσε τα στοιχεία της φύσης. Στην αρχή τα μοντέλα προχωρούσαν στο νερό, ενώ στη συνέχεια μεταφέρονταν στο γρασίδι με τα φρέσκα λουλούδια. Σε όλη τη διάρκεια του εντυπωσιακού catwalk προβάλλονταν οι sustainable values της “BESTSELLER”: Being Environmentally – Conscious Climate – Positive Impact – Centric Change – Ready Cruelty – Free Fashionable – Sustainable – Circular – Ethical – Bold – Fair. Παρουσιάστρια του event ήταν η Ελένη Τσολάκη, βασικοί ομιλητές της βραδιάς ήταν ο Θοδωρής Σταθόπουλος, Country Manager της “BESTSELLER” στην Ελλάδα και ο Alexander Helmut Korosec, CEO Region East/South της “BESTSELLER”, ενώ οι καλεσμένοι διασκέδασαν στο after party με τις πιο ξεσηκωτικές μουσικές επιλογές της international Dj Xenia Ghali.
«Ένας Κόσμος, Μία Φιλοσοφία, Μία Οικογένεια». Αυτό είναι το μότο της εταιρικής κουλτούρας της “BESTSELLER” με κάθε βήμα της προς ένα πιο “πράσινο” μέλλον, μια πιο βιώσιμη, επόμενη μέρα, καθώς γνωρίζει πολύ καλά την επίδραση της μόδας στο περιβάλλον. Η “BESTSELLER” αγωνίζεται για τη βιώσιμη ανάπτυξη της βιομηχανίας της μόδας. Συνεργάζεται με προμηθευτές που ακολουθούν eco-friendly πρακτικές και εμπνέει τους πελάτες της να κάνουν πιο συνειδητές επιλογές, με την παροχή πιο βιώσιμων προϊόντων. Οι επιλεγμένοι προμηθευτές της βρίσκονται κυρίως στην Κίνα, την Ινδία, το Μπανγκλαντές, την Τουρκία και την Ιταλία. Με περισσότερους από 17.000 αφοσιωμένους εργαζόμενους σε όλον τον κόσμο, οι διαφορετικές κουλτούρες αποτελούν για την “BESTSELLER” ένα ισχυρό πλεονέκτημα που προωθεί την ποιότητα, τα θετικά αποτελέσματα και τις ισχυρές αξίες. Έχοντας στο portfolio της περισσότερα από 20 διαφορετικά fashion brands διαθέτει ρούχα και αξεσουάρ σε γυναίκες, άντρες, εφήβους και παιδιά