Η Gen Z φλερτάρει μέσω Instagram… Τι έκανες πριν από χρόνια αν ήθελες να γνωρίσεις μία κοπέλα; Την πλησίαζες, της μιλούσες και είτε έφευγες με σκυμμένο κεφάλι από την ντροπή της χυλόπιτας, είτε με τον αριθμό του τηλεφώνου της σε χαρτάκι και το χαμόγελο θριαμβευτή στο πρόσωπο. Τι κάνεις σήμερα; Στέλνεις ένα meme στο Instagram και τέλος. Διότι σύμφωνα με το επίσημο Instagram report για τις τάσεις του 2023 στο dating, το 50% των χρηστών των social media της Gen Z απάντησαν θετικά όταν ρωτήθηκαν αν έχουν στείλει ποτέ ένα meme ως πρώτο μήνυμα σε ένα υποψήφιο ταίρι.
Γιατί όμως τα memes έγιναν το πρώτο σημαντικό σημάδι φλερτ; Διότι έχουν τη δυνατότητα να φέρνουν τους ανθρώπους κοντά, κάνοντάς τους να γελούν, με αποτέλεσμα να αντικαθιστούν τα γραπτά μηνύματα. Στο φλερτ, η νέα γενιά νιώθει ότι ο τρόπος με τον οποίο ένα άτομο ανταποκρίνεται σε ένα meme μπορεί επίσης να πει πολλά γι’ αυτό. Είναι για παράδειγμα ενημερωμένο για τις νέες τάσεις, ή έχει αίσθηση του χιούμορ που να ταιριάζει με τη δική μου, ή ακόμα και τα ίδια ενδιαφέροντα. Όλα εξαρτώνται από την απάντηση που θα ακολουθήσει μετά από ένα meme.
Προτιμούν να βγαίνουν ραντεβού μέσω Instagram
Οι νέοι, είτε η Gen Z είτε οι millennials, προτιμούν να βγαίνουν ραντεβού από τα social media και ειδικά το Instagram, διότι εκεί μεταφέρουν όλη τους τη ζωή. Σύμφωνα με την έκθεση τάσεων του Instagram για το 2023, περισσότεροι από τους μισούς χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της γενιάς Z αισθάνονται πιο άνετα να είναι ευάλωτοι στο διαδίκτυο και μέσω κειμένου από ό,τι αυτοπροσώπως.
Το hashtag #love είναι το πιο συχνά χρησιμοποιούμενο hashtag του Instagram όλων των εποχών, με περισσότερες από 2 δισεκατομμύρια χρήσεις.
Ωστόσο, όσο και αν η Gen Z και οι millennials είναι online, μια έρευνα που διεξήχθη από τους συλλέκτες δεδομένων Singles Reports, διαπίστωσε ότι σχεδόν το 80% των ατόμων που συμμετείχαν στην έρευνα, βιώνουν κόπωση και συναισθηματική εξουθένωση από τα online dating. Όπως επίσης υποτίθεται κάνουν λιγότερο σεξ από τους εφήβους της δεκαετίας του ’90.