Πρόκειται για μία από τις πιο στυλάτες γωνιές της Αμφιάλης. Το Do&Dont, διανύει ήδη τον 9ο χρόνο λειτουργίας του και ο ιδιοκτήτης Αχιλλέας Παπαθανασίου μας αποκαλύπτει το μυστικό της επιτυχίας καθώς και τους λόγους που τον οδήγησαν σε αυτή την επαγγελματική πορεία!
Ποια χρονιά λειτουργίας διανύει το Do&Don’t στην Αμφιάλη;
Το κατάστημά, διανύει τον ένατο χρόνο λειτουργίας. Ξεκινήσαμε τον Νοέμβριο του 2008.
Πως πήρατε την απόφαση να επιλέξετε αυτήν την επαγγελματική πορεία;
Έβρισκα πάντα πολύ ενδιαφέρον στην μόδα, ενημερωνόμουν, παρακολουθούσα τις τάσεις, μα περισσότερο μου άρεσε να πειραματίζομαι, να προσωποποιώ ότι με ενδιέφερε και να το φέρνω στα μέτρα μου. Όλοι οι σχεδιαστές κάθε σεζόν εμπνέονται από κάτι, ίσως μια άλλη δεκαετία, μια άλλη εποχή, μεταφέρουν στο σήμερα στοιχεία και δημιουργούν κάτι νέο. Έτσι είναι η μόδα. Έτσι πρέπει να λειτουργούμε και εμείς μεμονωμένα, υιοθετούμε αυτό που μας ταιριάζει και το εξελίσσουμε, δεν γίνεται να είμαστε όλοι πιστά αντίγραφα, δεν είναι το σωστό. Αυτό ήταν και το κίνητρο μου, μου αρέσει να προτείνω αυτό που ταιριάζει περισσότερο στον καθένα, αυτό που αναδεικνύει καλύτερα τον ίδιο. Όταν μου δόθηκε η ευκαιρία, ρίσκαρα, ασχολήθηκα επαγγελματικά με αυτό που με ενέπνεε και απέρριψα μια ήδη υπάρχουσα θέση στην οικογενειακή επιχείρηση. Δεν ξέρω ποια θα είναι η πορεία, μα είναι πολύ σημαντικό να βιώνεις την καθημερινότητα σου μέσα από κάτι που αγαπάς.
Τι μπορεί κανείς να ψωνίσει από το Do & Don’t
Έχουμε προσπαθήσει να καλύψουμε όλες τις ανάγκες της ένδυσης – υπόδησης. Ότι χρειάζεται κανείς για την καθημερινότητα του αλλά και για κάποια ειδική περίσταση. Υπάρχει μια μεγάλη γκάμα επωνύμων brands από jeans, t – shirts, jackets , sneakers, κουστούμια και βραδινά φορέματα. Μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι καλύπτουμε όλες τις περιστάσεις, όχι βέβαια και όλα τα γούστα, θα ήταν αδύνατον.
Με ποια κριτήρια επιλέγετε τα brands που διαθέτετε στο κατάστημά σας;
Είναι μια συνάρτηση ύφους και ποιότητας. Είμαστε σε σταθερή συνεργασία με κάποια brands από την πρώτη μέρα της λειτουργίας μας, καθώς έχουν αποδείξει στον χρόνο την αξία τους σχεδιαστικά και ποιοτικά, μα πάνω απ’ όλα έχουν αποκτήσει το κοινό τους. Κάθε σεζόν βέβαια αναζητούμε κάτι νέο να ανανεώσει την συλλογή μας. Τελευταία είμαστε πολύ περήφανοι που ενισχύουμε τους Έλληνες σχεδιαστές, οι οποίοι εξελίσσονται πολύ δυναμικά και δεν υστερούν σε τίποτα από επώνυμους τους εξωτερικού.
Τι επιτάσσει η μόδα για το φετινό φθινόπωρο;
Φέτος οι επιρροές ποικίλουν, ωστόσο, μία από τις κυρίαρχες τάσεις της σεζόν στο ανδρικό ντύσιμο, είναι το καρό, το οποίο συναντάμε σε πανωφόρια και κοστούμια σε σκούρες αποχρώσεις και γκρι. Επίσης πρωταγωνιστούν τα blazer και τα γιλέκα. Στην γυναικεία ένδυση, ένα από τα χρώματα που θα κυριαρχήσουν φέτος είναι το κόκκινο, κυριολεκτικά από την κορυφή μέχρι τα νύχια. Επίσης Metallics, το μεταλλικό μοτίβο έχει την τιμητική του για ακόμα μια φορά. Θα κάνει ακόμα πιο glam τα σύνολά μας, θα ενταχθούν μεταλλικά στοιχεία σε chic σύνολα και σε χρώματα όπως ασημί, μαύρο, χρυσό. Vinyl, σε χρώματα μπλε, κόκκινο, μαύρο, σε φούστες και παντελόνια έρχονται να δώσουν ένταση και άποψη σε ένα ήσυχο t – shirt. Φυσικά θα συνεχίσουμε να φοράμε oversized φόρμες, hoodies, και sneakers.
Τι συμβουλές θα δίνατε σε νέους επαγγελματίες που ξεκινούν ανάλογη δραστηριότητα στο χώρο σας;
Να έχουν πίστη στις επιλογές τους. Είναι σημαντικό να μην επηρεάζονται και να μην παρασύρονται από τον αρχικό τους στόχο. Αν δεν εκφράζει εσένα και δεν πιστεύεις αυτό που πουλάς τότε μην περιμένεις να το εκτιμήσει ο καταναλωτής. Δεν μπορείς να καλύψεις τις ανάγκες όλων, ούτε να καλύψεις όλα τα γούστα, εστίασε σε αυτό που μπορείς να υποστηρίξεις καλύτερα, εξάλλου αυτό εισπράττει ο πελάτης.
Κατά πόσο έχει επηρεάσει η περιρρέουσα κατάσταση (οικονομική) την αγορά της Αμφιάλης;
Αρκετά, όπως νομίζω και σε κάθε αγορά, αλλά και σε πολλούς άλλους τομείς. Παρ’ όλα αυτά το αγοραστικό κοινό που απευθυνόμαστε, μπορεί να έχει μειώσει την συχνότητα των αγορών του, δεν κάνει όμως συμβιβασμούς στην ποιότητα. Κι αν το καλοσκεφτούμε, υπάρχουν τόσα είδη πρώτης ανάγκης που πρέπει να καλύψει ο καθένας μας και έπειτα στρέφεται στα δευτερεύοντα. Ο ρουχισμός αυτή την στιγμή είναι σε δεύτερο πλάνο, τουλάχιστον τα χρήματα που δαπανούμε εκεί, ας μην μας προδίδουν ποιοτικώς.
Τι αγορά κάνατε ο ίδιος τελευταία και δυσκολεύεστε να αποχωριστείτε;
Τα sneakers μου, νομίζω έχω πάθει εμμονή, δυσκολεύομαι να αποχωριστώ την άνεση που μου παρέχουν, άσε που βρίσκω και τρομερά ενδιαφέρον όλους τους συνδυασμούς, από casual outfit, μέχρι και σακάκι…