Κάνοντας ερωτήσεις συμπεριφοράς κατά τη διάρκεια της διαδικασίας της συνέντευξης, οι υπεύθυνοι μπορούν να μάθουν πώς αντιδρούν οι υποψήφιοι σε μια ποικιλία σεναρίων.
Οι υπεύθυνοι μπορούν να μάθουν πώς αντιδρούν οι υποψήφιοι σε μια ποικιλία σεναρίων. Αυτό μπορεί να βοηθήσει τους διευθυντές προσλήψεων να αξιολογήσουν τα πρότυπα συμπεριφοράς και τις απαντήσεις των υποψηφίων για να καταλάβουν πόσο καλά θα τα καταφέρουν σε έναν ρόλο.
Πάμε να δούμε 5 υποθετικά σενάρια
Δώστε μου ένα παράδειγμα μιας φοράς που είχατε μια σύγκρουση με έναν συνάδελφο και πώς τη χειριστήκατε.
Οι ερωτήσεις επίλυσης συγκρούσεων γίνονται όλο και πιο συνηθισμένες. Μια καλή απάντηση μπορεί να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε στη διαδικασία της συνέντευξης και να πάρετε τη δουλειά. Εδώ μπορείτε να συζητήσετε την ικανότητά σας να παρατηρείτε και να κατανοείτε διαφορετικούς ανθρώπους και τύπους προσωπικότητας προκειμένου να δημιουργήσετε ένα θετικό εργασιακό περιβάλλον.
Περιγράψτε μια στιγμή που επιδείξατε ηγετικές ικανότητες.
Αυτή η ερώτηση θα είναι εξαιρετικά σημαντική εάν μεταβαίνετε σε έναν ρόλο με περισσότερες ηγετικές ευθύνες, είτε αυτό σημαίνει ότι αναλαμβάνετε την ηγεσία σε περισσότερα έργα είτε αποκτάτε περισσότερη εμπειρία στη διαχείριση ανθρώπων.
Η ηγεσία με ενσυναίσθηση είναι πιο σημαντική από ποτέ, επομένως θα θελήσετε να συζητήσετε πώς δείξατε ηγετικές δεξιότητες μέσω συνομιλιών με τους υπαλλήλους σας. Όπως πάντα, δώστε συγκεκριμένα παραδείγματα εργασιών όπου οι ηγετικές σας ικανότητες έλαμψαν. Αυτό μπορεί να ήταν όταν ξεπεράσατε τον ρόλο σας και κάνατε και άλλα καθήκοντα όταν χρειαζόταν.
Πώς ανταπεξέρχεστε σε πολύ πιεστικά προγράμματα;
Αυτή η ερώτηση σάς επιτρέπει να εργαστείτε για να θέσετε επαγγελματικά όρια με τους συναδέλφους σας, επικοινωνώντας τους ξεκάθαρα. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να συζητήσετε πώς επικοινωνείτε χρονοδιαγράμματα, χρονοδιαγράμματα και προσωπικές υποχρεώσεις από νωρίς στη διαδικασία. Επιπλέον, εξετάστε το ενδεχόμενο να μοιραστείτε τρόπους με τους οποίους αντιμετωπίσατε προβλήματα στο παρελθόν. Αυτό περιλαμβάνει την επικοινωνία όταν έχετε πάρα πολλά στο πιάτο σας, το να πείτε όχι όταν δεν έχετε τη δυνατότητα για να αναλάβετε περισσότερα ή την ανάπτυξη λύσεων για να λειτουργήσετε πιο αποτελεσματικά.
Πείτε μου για μια φορά που κάνατε ένα λάθος στη δουλειά και πώς προχωρήσατε από αυτό.
Το κλειδί εδώ είναι να εστιάσετε στο πώς προχωρήσατε από το λάθος, όχι στο ίδιο το λάθος. Είμαστε όλοι άνθρωποι και συμβαίνουν λάθη, οπότε αν είναι κάτι μεμονωμένο, δεν είναι το τέλος του κόσμου. Ο ερευνητής ρωτά γιατί θέλει να μάθει πώς αντιμετωπίζετε αγχωτικές καταστάσεις και να προχωρήσετε. Η προθυμία σας να μάθετε από τα λάθη δείχνει κίνητρο και την ικανότητα να αναπτυχθείτε στην καριέρα σας.
Δώστε μου ένα παράδειγμα μιας στιγμής που έπρεπε να έχετε μια δύσκολη συζήτηση με έναν απογοητευμένο πελάτη ή συνάδελφο. Πώς χειριστήκατε την κατάσταση;
Όταν απαντάτε σε αυτή την ερώτηση σε μια συνέντευξη, σκεφτείτε πώς θέλετε να τοποθετηθείτε. Θέλετε να τοποθετήσετε τον εαυτό σας ως υποστηρικτικό συνάδελφο που μπορεί να λειτουργεί ως αυτί που ακούει όταν χρειάζεται ή κάποιος που θέλει να βοηθήσει στην επίλυση προβλημάτων για να βρεθεί μια λύση; Μπορείτε να πείτε πως όταν μιλήσατε με έναν απογοητευμένο συνάδελφο, θελήσατε να κατανοήσετε την απογοήτευσή του και, στη συνέχεια, να ρωτήσετε αν θα ήθελε συμβουλές. Εάν αναφέρεστε σε μια δύσκολη συνομιλία με έναν πελάτη, θα θέλετε να αναγνωρίσετε την απογοήτευσή του, να δείξετε τις δεξιότητές σας στο να υπολογίζετε τα λεγόμενα του συνομιλητή σας, να προσδιορίσετε τους στόχους του και να σχεδιάσετε ένα σχέδιο δράσης για την επίτευξη αυτών των στόχων.