Μια μοναδική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε για την επίσημη παρουσίαση της νέας καμπάνιας του SYOSS, «Enter the Intense». Με πάνω από 45 χρόνια εμπειρίας στην περιποίηση, στο χρώμα και το styling των μαλλιών και με βαθιά ιαπωνική κληρονομιά, το Syoss προσκάλεσε εκπρόσωπους των ΜΜΕ, celebrities και influencers από τον χώρο της μόδας και της ομορφιάς να μπουν στον έντονο κόσμο του, να ανακαλύψουν από κοντά την ανανεωμένη εικόνα και τα προϊόντα του, αλλά και να γνωρίσουν την local brand ambassador, Χριστίνα Μπόμπα.
Με οδηγό τη δέσμευση του brand για επαγγελματική απόδοση με έντονα χρώματα μεγάλης διάρκειας, εντατική περιποίηση και έντονο στυλ, οι καλεσμένοι ταξίδεψαν στον δυναμικό και «black» κόσμο του Syoss μέσα από μια ξεχωριστή εμπειρία θεματικών δωματίων. Κάθε δωμάτιο καλούσε το κοινό να νιώσει την ένταση του Syoss και να ανακαλύψει την νέα εποχή του brand. Εκεί βρισκόταν και η Ελληνίδα brand ambassador του Syoss, Χριστίνα Μπόμπα,η οποία μοιράστηκε την εμπειρία της και το πάθος της για όμορφα μαλλιά που μαγνητίζουν και μεταμορφώνουν κάθε στιγμή της ημέρας χαρίζοντας δύναμη, αυτοπεποίθηση και εσωτερική λάμψη.

Marketing Intern Hair Categories – Beauty Care HCB GR&CY, Βάγια Κανελλάκη, Brand Manager Hair Care & Digital HCB GR & CY, Χριστίνα Μπόμπα, Local Ambassador του Syoss, Ελισσάβετ Μεθοδίου, Senior Brand Manager Color, Styling & Body HCB GR & CY, Νεφέλη Οικονόμου, Junior Brand Manager Hair Coloration HCB GR & CY
Παράλληλα, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν σε βάθος την νέα «intense» εποχή του Syoss, εξερευνώντας τις ιαπωνικές πρακτικές και καινοτόμες φόρμουλες του brand, στο ειδικά διαμορφωμένο στούντιο της Hair Creative Director του Syoss και Session Hairstylist, Kiyoko Odo. Η ίδια, μέσα από ένα βιντεοσκοπημένο προσωπικό μήνυμα, μίλησε για τη δύναμη που κρύβουν τα μαλλιά και πώς το Syoss ενθαρρύνει τον καθένα να ζει με ένταση. Η σπουδαία φωτογράφος, Ρούλα Ρέβη, απαθανάτισε κάθε «intense» στιγμή της βραδιάς μέσα από τον φακό της, αναδεικνύοντας την αυθεντική ομορφιά και λάμψη των καλεσμένων.

Το ταξίδι στον κόσμο του Syoss ολοκληρώθηκε με signature cocktails με την υπογραφή του Roku Gin. Το Roku Gin, άρρηκτα συνδεδεμένο με την ιαπωνική παράδοση, εμπεριέχει 6 Ιαπωνικά βότανα που συλλέγονται στην ακμή της ωριμότητας τους. Το όνομα Roku, που σημαίνει «6» στα Ιαπωνικά και το εξάγωνο μπουκάλι αποτελούν φόρο τιμής για αυτά τα βότανα. Τα εμπνευσμένα cocktails του Roku Gin ενίσχυσαν την συνολική εμπειρία της βραδιάς με μια ακόμη αίσθηση της ιαπωνικής κουλτούρας και τεχνογνωσίας που πρεσβεύει το Syoss.
Με την καμπάνια «Enter the Intense», το Syoss κατάφερε να εμπνεύσει τους καλεσμένους να ζουν κάθε στιγμή με τόλμη, αυθεντικότητα και αυτοπεποίθηση. Τα προϊόντα Syoss προσφέρουν επαγγελματική φροντίδα στο σπίτι για μαλλιά που ακτινοβολούν έντονο χρώμα, έχουν υγιή όψη και εντυπωσιακό στυλ. Ανακαλύψτε την πιο δυναμική εκδοχή του εαυτού σας με το Syoss. You. Intensified.




Enter the Intense με το SYOSS!
#YouIntensified #Syoss #EntertheIntense #SyossRelaunch
Πληροφορίες για τη Henkel:
Με τα εμπορικά σήματα, τις καινοτομίες και τις τεχνολογίες της, η Henkel κατέχει ηγετική θέση τόσο στον βιομηχανικό όσο και στον καταναλωτικό τομέα σε όλο τον κόσμο. Η επιχειρηματική μονάδα Συγκολλητικών Τεχνολογιών (Adhesive Technologies) κατέχει ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά σε κόλλες, στεγανωτικά και λειτουργικές επιστρώσεις. Με την Consumer Brands, η εταιρεία κατέχει ηγετικές θέσεις στους τομείς της περιποίησης μαλλιών, του πλυσίματος των ρούχων και του καθαρισμού του σπιτιού σε πολλές αγορές και κατηγορίες πολλών χωρών του κόσμου. Τα τρία κύρια εμπορικά σήματα της εταιρείας είναι η Loctite, το Persil και το Schwarzkopf. Το οικονομικό έτος 2024, η Henkel σημείωσε πωλήσεις άνω των 21,6 δισεκατομμυρίων ευρώ και προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη περίπου 3,1 δισεκατομμυρίων ευρώ. Οι προνομιακές μετοχές Henkel είναι εισηγμένες στο γερμανικό Χρηματιστήριο βάσει του δείκτη DAX. Η Henkel έχει μακρά παράδοση στην αειφόρο ανάπτυξη, διαθέτοντας μια σαφή στρατηγική βιωσιμότητας με συγκεκριμένους στόχους. Η Henkel ιδρύθηκε το 1876 και σήμερα απασχολεί περίπου 47.000 άτομα σε όλο τον κόσμο – μια ετερογενή ομάδα, που είναι ενωμένη κάτω από μια ισχυρή εταιρική κουλτούρα, κοινές αξίες και έναν κοινό σκοπό: «Πρωτοπόροι στην καρδιά για το καλό των γενεών». Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τον ιστότοπο www.henkel.com
