«I am an artist, (The real deal). Ξεκίνησα στα 17, μου σπουδάζοντας στην Πάτρα. Αριστούχος ως πιτσιρίκας σε Γυμνάσιο και Λύκειο, επέλεξα τις σπουδές ενός Μηχανικού. Όλοι μου οι γνωστοί και φίλοι υποστήριζαν πως είναι πιο σταθερό σαν επάγγελμα, από εκείνο του ζωγράφου», είναι οι πρώτες του κουβέντες όταν του ζητάω να μας μιλήσει για εκείνον.
Από πότε άρχισες να ζωγραφίζεις;
«Ζωγράφιζα από μικρός, και ας είναι κλισέ ως απάντηση. Από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου. Στα 13 μου, έπιασα το πρώτο μου και ζωγράφισα τον πρώτο μου τοίχο. Έρωτας μεγάλος από την πρώτη ματιά.
Η Καλών Τεχνών πως προέκυψε;
Είχα μπει πλέον τόσο βαθιά στη ζωγραφική, που μου ήταν αδύνατον να την αφήσω. Έτσι εκτός εκτός από τις τοιχογραφίες ήθελα να δοκιμαστώ και στους πίνακες. Εκεί κάπου ήρθε η Καλών Τεχνών. Ήταν η πιο δημιουργική μου φάση, ενώ παράλληλα ο κύκλος με τις συνεργασίες μου, μεγαλώνει και επεκτείνεται. Έρχονται εξωτερικές συνεργασίες με Follie Follie, Converse All Star (σχεδιασμός παπουτσιών ζωγραφική πάνω σε παπούτσια), Nescafe (διαφημιστική καμπάνια ζωγραφική πάνω σε μπλουζάκια), Afisorama (σχεδιασμός- Franchise μαγαζιού), Arktos Illumination, Το πάρκο «ΑΡΧΑΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ», Θρύλοι και τέρατα της ελληνικής μυθολογίας (είναι ένα θεματικό πάρκο, στο οποίο παρουσιάζονται τα γλυπτά μυθικά όντα, που κατοικούσαν στους αρχαίους ελληνικούς μύθους) κα
Στο Πειραιώτικο, Jackal’s, ποιο «καράβι» σε έφερε;
Ο Tiny Jackal, ήταν από πριν φίλος. Με παρακίνησε λοιπόν, να μάθω την τέχνη του tattoo. Στην αρχή ξεκίνησα περισσότερο από περιέργεια για το καινούργιο. Αρχικά ως βοηθός, δίπλα σε ένα εξαιρετικό δάσκαλο και master του παραδοσιακού γιαπωνέζικου tatttoo, τον Τάκι Τσάν. Εκεί ήρθα σε πρώτη επαφή με τον αλλόκοτο και περίεργο κόσμο του Tattoo. Έκατσα μαζί του περίπου ένα χρόνο, μαθαίνοντας όλα τα απαραίτητα και ζωτικά σημεία του. Σχεδιασμό, μέγεθος, τοποθέτηση και φυσικά τεχνική. Μέρα – νύχτα, από το πρωί μέχρι το βραδύ, προκειμένου να μπορέσω να ανταπεξέλθω σε αυτήν την τέχνη και στο επίπεδο δυσκολίας και ευθύνη της (ότι γραφεί δεν ξεγράφει…). Μετά από δύο χρόνια, να ‘μαι, στο Jackal’s Tattoo, να σου λέω ότι το Tattoo αποτελεί ένα μεγάλο μέρος της ζωής μου.
Γιατί να έρθει κάποιος και να σε ζητήσει στο Jackal’s Tattoo;
Για να «ψωνίσει Τέχνη». Σχεδιασμό πάνω σε μπλουζάκια, παπούτσια, tattoo, graffiti, πίνακες και διακόσμηση εσωτερικών και εξωτερικών χώρων.
Σκέφτομαι και εγώ δεν σου κρύβω να «βαρέσω» ένα. Γιατί να επιλέξω εσένα;
Δύσκολη απάντηση. Η γνώση και η εμπειρία μου, ως εικαστικός, μου δίνει μια πιο σφαιρική αντίληψή στο σχέδιο του κάθε tattoo, ανεξαρτήτως μεγέθους του. Σχεδιάζω κάθε ένα ξεχωριστά, βάζοντας όλη την γκάμα της γνώση μου σε αυτό, παραθέτοντας ένα, όσο το δυνατόν καλύτερο σχέδιο, προς την απαίτηση του κάθε συλλέκτη- πελάτη. Ένα πολύ καλό σχέδιο, με μια πάρα πολύ καλή τοποθέτηση, μας δίνει ένα πολύ καλό tattoo. Η χημεία σε αυτή την σχέση παίζει επίσης καταλυτικό ρόλο. Επιπλέον είμαι ελαφροχέρης, εάν σε απασχολεί ο πόνος… χαχα!
Ποια είναι η παράξενη στιγμή που έχεις να θυμάσαι ως tattoo artist;
Μπαίνει ένας κύριος στο στούντιο, αφήνοντας την φωτογραφία ενός μικρού παιδιού πάνω στην reception. Αμέσως αντιλαμβάνομαι ότι θέλει προσωπογραφία αλλά δεν ξέρω τον λόγο… Συνήθως όσοι ζητούν προσωπογραφία, τα πρόσωπα δεν βρίσκονται εν ζωή. Ρωτάω γιατί έχει επιλέξει αυτή την προσωπογραφία και αναφέρω άμεσα πριν προλάβει να απαντήσει, ότι τα σημεία που γίνονται συνήθως είναι στο μέρος της καρδιάς, η στο στήθος γενικότερα, για την καλύτερη τοποθέτηση του σχεδίου. Η απάντηση με σοκάρει, αρχικά ευχάριστα και έπειτα δυσάρεστα. Το παιδάκι της εικόνας είναι ζωντανό, δόξα το Θεό, και μιλάω με τον πατέρα του. Καλώς μέχρι εδώ. Θέλει ένα κοντομάνικο με διάφορα θέματα από ταινίες τρόμου Παρασκευή και 13, Freddy Saw, η νύχτα με τις μάσκες και μέσα στο κέντρο προσωπογραφία του γιου του, να κρατάει εάν μαχαίρι με αίματα!! O γιος του ήταν 5 χρονών… Φυσικά και αρνήθηκα να κάνω κάτι τέτοιο…!
Απίστευτο…
Αμέ! Του πρότεινα το ένα να γίνει με αυτά τα θέματα και ξέχωρα η προσωπογραφία με τον γιο του, σε κάποιο άλλο σημείο. Δυστυχώς δεν δέχθηκε ποτέ.